Dobro pozavanje engleskog jezika i interpersonalnih veština neophodni su uslovi za rad u turizmu danas, jer su zaposleni u stalnom kontaktu jedni sa drugima, inostranim kolegama i klijentima.
On obuhvata poslovni engleski jezik predstavljen kroz realne vežbe svakodnevnih poslovnih situacija, stručni vokabular, customer care odnosno brigu o potrošačima i autentična dokumenta i priče. Uz primenu knjige, kao nastavna sredstva primenjuju se i nove tehnologije.
Kurs je namenjen svima kojima je poslu potrebna kvalifikacija više i koji u svom turističkom poslovanju koriste engleski jezik. Tečaj je pre svega koncentrisan na poslovni turistički jezik nego na jezik turista.
Knjige su uglavnom podeljene na 3 dela, a svaka lekcija sadrži mnoštvo jezičkih zadataka koncentrisanih oko određene teme vezane za turističku industriju i obezbeđivanje hotelskog smeštaja. Prvi deo knjige bavi se onim delom turizma vezanim za stvaranje, promovisanje i prodaju turističkih aranžmana. Drugi deo stavlja akcenat na engleski jezik neophodan u ličnom kontaktu sa turistima na odmoru, a treći deo pokriva jezičke jedinice vezane za razgovor o turističkim temama i problemima na menadžerskom nivou. U svakoj lekciji zastupljene su sve četiri jezičke veštine – Reading, Writing ali i Speaking i Listening, koji su dizajnirani tako da polaznicima približe što širi spektar nativnih i nenativnih varijanti engleskog jezika.
Specijalno izrađen silabus obezbeđuje polaznicima dosta komunikativnih vežbi kroz koje će se sustresti sa situacijama počevši od prvog susreta sa klijentom, preko rezervisanja hotela, iznajmljivanja automobila, do priprema i držanja prezentacija ili poslovnom korespodencijom jer svi ovi konteksti oslikavaju globalnu prirodu turizma danas.
Kursevi u ponudi su trenutno početni i srednji. Radi se po Oxford-ovim i Longman-ovim materijalima.
Upis na opšte kurseve engleskog jezika u toku!
Sva prava zadržava Professional English © 2024. Powered by Four Two Consulting