Funkcionalni sadržaji kursa obuhvataju sledeće: primanje rezervacija i check-in, telefoniranje, instrukcije i davanje bitnih informacija vezanih za sam hotel ili ketering kompaniju, snalaženje sa mnogobrojnim upitima i problemima, odgovaranje na žalbe i zahteve, opisivanje i posluživanje hrane i pića, pomoć, plaćanje i pozdravljanje.
Ovaj tečaj je najpre namenjen repcionerima u hotelima i osobama u call centru i organizatorima u ketering kompanijama, kao i osoblju restorana. Kurs je takođe veoma koristan kao priprema za konkurisanje za posao. Kurs pokriva široki spektar situacija u kojima zaposleni moraju da koriste engleski jezik u komunikaciji sa kolegama i klijentima, pa je neophodno da polaznici imaju barem viši početni nivo znanja engleskog jezika.
Tečaj je koncipiran tako da se kroz lekcije polaznici susreću sa velikim brojem realnih situacija kroz koje uče i usavršavaju stručni jezik.
Upis na opšte kurseve engleskog jezika u toku!