U današnjem poslovnom svetu, svakom ko radi u marketingu ili advertajzingu potreban je engleski kako što bolje mogao da obavlja svoj posao.
Bilo da je u pitanju razgovor sa klijentima, razmatranje nove reklamne kampanje ili pravljenje novog marketinškog plana ili pisanje izjave za štampane medije, koristićete engleski sve više i više.
Tečaj pokriva sve osnovne odgovornosti različitih marketinških odeljenja. Poseban akcenat stavlja se na specifičan vokabular i govorne veštine potrebne za efikasan rad na engleskom jeziku. Vežba se telefoniranje, slanje mejlova, držanje i učestvovanje na sastancima, priprema i držanje prezentacija… Pored toga, fokus je i na važnom specijalističkom vokabularu vezanom za brendiranje, istraživanje tržišta, direktni marketing, marketinške stope i odnose sa javnošću.
Svaka lekcija se sastoji od tekstova, dijaloga, autentičnih dokumenata i „brain-storming“-a u kombinaciji sa mnoštvom vežbanja koja omogućavaju da se važni izrazi nauče i primene u kontekstu. Komunikativne veštine se takođe razvijaju uz pomoć slušanja, dijaloga, debata i prezentacija. Na kraju svake lekcije radi se realistični role-play.
Upis na opšte kurseve engleskog jezika u toku!